Korak k sončku

Razvojno-raziskovalni projekt o spoznavanju in sprejemanju drugačnosti Korak k Sončku poteka pod okriljem Zveze Sonček.

Glavni cilj projekta je ustvariti primerno socialno klimo za vključevanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v redne oblike varstva in izobraževanja. Namen projekta je ozaveščati in krepiti sprejemanje vsakršne drugačnosti.

Na šoli si prizadevamo pri učencih razvijati strpnost in sprejemanje drugačnosti, zato že več let preko različnih dejavnosti v okviru projekta Korak k Sončku izvajamo aktivnosti in delavnice, ki se nanašajo na spoznavanje in sprejemanje drugačnosti ter osveščanje in integracijo oseb z oviranostjo.

Cilji projekta so:                   

  • pri učencih razvijati sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti,
  • seznanjanje strokovnih delavcev v vrtcih ali šolah z razvojnimi značilnostmi in posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami otrok z invalidnostmi,
  • medsebojno druženje in preprečevanje diskriminacije,
  • ustvariti primerno socialno klimo za vključevanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v redne oblike varstva in izobraževanja.

Učitelji, ki v šolskem letu 2024 – 2025 sodelujejo v projektu  Korak k Sončku: 

Ines Boštar, Manca Čebokli, Sara Dermastja, Leja Grilc, Nastja Košir, Blaž Oblak, Damjana Oblak, Maja Pajntar, Maruša Peklaj, Tina Potočnik, Milena Ristič, Anja Urh, Lidija Hožič.

V šolskem letu 2024/2025 na šoli poteka projekt o spoznavanju in sprejemanju drugačnosti pod okriljem Zveze Sonček. Projekt je namenjen ozaveščanju in spodbujanju pozitivnega odnosa do oseb z različnimi oblikami invalidnosti ter krepitvi vključujoče šolske klime. Cilji projekta so razvijanje razumevanja in sprejemanja drugačnosti med učenci, seznanjanje strokovnih delavcev z razvojnimi značilnostmi ter posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami otrok z invalidnostmi, spodbujanje medsebojnega druženja in preprečevanje diskriminacije ter ustvarjanje ustreznega okolja za vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redne oblike varstva in izobraževanja.

V projekt je vključenih 15 učiteljev: Ines Boštar, Manca Čebokli, Sara Dermastja, Leja Grilc, Nastja Košir, Blaž Oblak, Damjana Oblak, Maja Pajntar, Maruša Peklaj, Tina Potočnik, Milena Ristič, Anja Urh, Lidija Hožič in Bara Hieng. Vsak učitelj v okviru svojega oddelka izvaja dejavnosti po lastni izbiri, ki vključujejo pogovore, ustvarjalne naloge, predstavitve, zgodbe ter druge pedagoške pristope, s katerimi učencem približajo pomen sprejemanja in vključevanja oseb z različnimi posebnostmi. Projekt pomembno prispeva k oblikovanju spoštljive, strpne in vključujoče šolske skupnosti.

Deli objavo
Dostopnost