Razširjeni program (RAP)

Z letošnjim šolskim letom naša šola vstopa kot ena izmed 144 vstopa v razširjeni program (RaP), to pomeni, da se obseg aktivnosti, ki so že prej spadale pod razširjeni program, ostaja enak, se pa nekoliko spreminja organizacija, način prijav in odhodi domov.

Razširjeni program vključuje pester nabor dejavnosti, ki jih ponuja šola in izhajajo iz treh področij.

PRIHOD V ŠOLO
Učenci, ki so vključeni v jutranji RaP(bivše jutranje varstvo), lahko v šolo pridejo kadarkoli od 6.15 do 7.30. Starši, ki svojega otroka spremljajo v šolo, se od njega poslovijo na glavnem vhodu. Otrok bo nato samostojno odide do garderobne omarice pred razredom, se tam preobuje in preobleče ter se odpravi v učilnico jutranjega RaP-a. Na hodnikih bodo v pomoč dežurni učitelji.

Po 8.20 bo šola zaklenjena, zato je v primeru, da otrok pride v šolo po 8.20, potrebno pozvoniti pri glavnem vhodu, da se vrata šole odprejo. Tudi s tem ukrepom želimo zajeziti zamujanje pouka.

ODHOD IZ ŠOLE
Otroci, ki so vključeni v popoldanski RaP(bivši OPB), lahko odidejo domov takoj po pouku ali pa odidejo domov med 5 minutnimi odmori po posameznih dejavnostih ali kadarkoli po 14.30. uri. Če po njih pridejo starši, počakajo v predprostoru glavnega vhoda ob dogovorjenih urah (12.50, 13.40), da dežurni učitelj pripelje njihovega otroka. V primeru vašega kasnejšega prihoda otroka do naslednjega intervala odhajanja domov odpeljemo nazaj v učilnico popoldanskega RaP, kjer s svojo skupino počaka ob vseh aktivnostih, ki se takrat dogajajp v oddelku. Po 14.30. uri lahko po otroka starši pridejo kadarkoli oz. otrok (če je že dovolj star) odide domov ob uri, ki jo starši določijo na prijavnici v RaP.  Ti prihodi in odhodi pa v tem času niso več čez avlo, temveč čez šolsko igrišče direktno do učilnic (vhod čez zelena vrtna vrata s strani blokov).

Z novim režimo bomo v tem šolskem letu še dodatno poskušali ohranjati varen prostor in bomo omogočili, da bodo lahko vse strukturirane dejavnosti v razširjenem programu (domače naloge, ustvarjalnice) potekale strukturirano in s čim manj motečimi elementi.

IZVEDBENI NAČRT

IZVEDBENI-NACRT-RaP-OS-Jakba-Aljaza-Kranj-2024-25

PONUJENE DEJAVNOSTI  (bivše interesne)

RaP dejavnosti v šolskem letu 2025-2026

DejavnostTermin
Cici zbor, 1. razred Matija Šorlitorek, 7.30 – 8.15 (Aljažek)
Cici zbor, 2. – 3. razred Matija Šorlisreda, 7.30 – 8.15
Cici vesela šola, 1. in 2. raz. Ines Boštarponedeljek, 7.30 – 8.15
Tutorstvo, 5. – 9. razred Marjana Borovnicaponedeljek 14.30 – 15.15
Baletne urice, 1. in 2. razred Ines Boštar, Maruša Peklajponedeljek, 13.35 – 14.20
Eko frajer, 1.razred Tjaša Švigeljčetrtek, 12.45 – 14.20 (Aljažek) vsakih 14 dni
Šahovska igralnica, 2. in 3. r. Katarina Ančimer Aljažsreda, 7.30 – 8.15
Prva pomoč, 3. razred Maja Bukovšekpetek, 12.10 – 12.55
Moja prva šivalnica, 3. raz. Lea Vodansreda, 13.45 – 14.30
Bralni detektivi, 3. raz. Lea Vodanpetek, 7.30 – 8.15
Igre z žogo, 3. razred Luka Mejačsreda, 12.45 – 13.30
Dramski krožek, 3. – 9. raz. Ines Boštar, Sara Dermastja, Maruša Peklaj, Živa Zalarsreda, 13.35 – 14.20
Gimnastika, 3. – 6. razred Luka Želimorskiponedeljek, 12.45 – 13.30
Šah, 4. – 6. razred Katarina Ančimer Aljažtorek, 7.30 – 8.15
NIP – Šport za zabavo, 4. in 5. raz. Luka Želimorski5. r – torek, 0. ura, 7:30 – 8:15 4. r – sreda 6. ura, 12:45 – 13:30
NIP – Športne igre, 6. raz. Luka Mejaččetrtek, 0. ura, 7.30 – 8.15
Klekljanje, 3. in 4. razred Ana Korenjakčetrtek, 13.45 – 14.45
NIP- Ustvarjalno računalništvo 4.r Teja Toman4. r– četrtek, 7R.ura, 13:35 14:20
NIP – Ustvarjalno računalništvo 5.r Teja Toman5. r – torek, 7R.ura, 13:35 14:20
NIP – Ustvarjalno računalništvo 6.r Teja Toman6. r – sreda,  7.30 8.15
Zimski športi, 3. – 9. razred Luka Želimorskitekom šolskega leta po dogovoru
Šolski časopis, 6. – 9. raz. Jan Grabnar, Boštjan Prezeljpo dogovoru
Mladi planinec, 4. – 9. razredBoštjan Prezeljena sobota v mesecu (+ planinski tabor)
NIP – Nemščina, 4., 5. in 6. r. Boštjan Prezelj4. r. torek, 5. ura in četrtek  0. ura 5. r. torek, 6. ura in petek, 6. ura 6. r. ponedeljek, 7. ura in petek, 6. ura  
Urbana džungla, 3. – 5. raz. Bara Hiengtorek, 14:40 15:25
Prva pomoč, 6. in 7. razred Maja Bukovšeksreda, 12.50 13.35
Prva pomoč, 8. in 9. razred Maja Bukovšeksreda, 13.35 14.20
Okusni svet, 7. razred Tjaša Švigeljponedeljek 6. – 7. uro (12.45 14.35)
Slikanje na slikarskih stojalih 3. – 9. razred Zdravka Rihtaršičtorek, 13:50 – 15:25 (vsakih 14 dni, urnik B)
Glinčkanje – oblikovanje iz gline, 3. – 9. razred Zdravka Rihtaršičtorek, 13:50 – 15:25 (vsakih 14 dni, urnik A)
NIP – Umetnost, 4., 5. in 6. r. Zdravka Rihtaršičsreda, 14:40 – 15:25
Tu pa Tam, 6. – 9. razred Medeja Sedlartekom šolskega leta po dogovoru
Plesno – Akrobatska skupina, 6. in 7. razred
Maša Gorenc
po dogovoru
VODNE IGRE (6. in 7. razred)
Maša Gorenc
sreda, 12:45 – 13:30
ŠPORT ZA ZABAVO (dekleta 7.razred)
Maša Gorenc
četrtek, 7:30 – 8:15
ŠOLSKI RADIO, 7. – 9. razred Janez Ruparsreda, 7.30 – 8.15
SLEPO TIPKANJE, 7. – 9. raz. Janez Ruparsreda, 13.50  – 14.35
MPZ Mladinski pevski zbor, 7. – 9. razred Matija Šorliponedeljek, 13.50  – 14.25
MEPI, 9. razred Maja Pajntar, Ana Korenjak, Medeja Sedlarsreda, 12:45-13:30 (B urnik) in daljše delavnice po dogovoru z učenci v popoldanskih urah

RaP 1. – 3. razred

DejavnostTerminOpis dejavnosti 
 
 
 
 
 

 

RaP 4. in 5. razred

DejavnostTerminOpis dejavnosti

RaP 6. razred

DejavnostTerminOpis dejavnosti
 

RaP 7. – 9. razred

DejavnostTerminOpis dejavnosti
 

 RaP ZNAM ZA VEČ – ZZV (bivši DODATNI POUK) 

Učence, ki želijo svoja znanja razširiti in nadgraditi na zahtevnejši ravni, se lahko vključijo v »ZNAM ZA VEČ« (SLJ, MAT, TJA, FIZ, KEM), kjer se tudi pripravljajo za tekmovanja in delajo druge zahtevnejše dejavnosti v okviru določenih predmetov. Za urnik se bodo učenci z učitelji dogovarjali individualno.

Učencem, ki so v 4. in 5. razredu identificirani kot nadarjeni učenci, že v okviru pouka skozi individualizacijo in diferenciacijo ponujamo prilagojene vsebine, metode in oblike dela, kjer lažje razvijajo svoje potenciale. Za te učence pripravimo individualiziran program za nadarjene, kjer podrobneje opredelimo posamezna področja njihove nadarjenosti.RaP SOS (bivši DOPOLNILNI POUK in INDIVIDUALNA IN SKUPINSKA POMOČ (ISP)

Učencem z učnimi težavami poleg rednega prilagajanja oblik in metod dela pri pouku, individualizacije in diferenciacije nudimo tudi ure SOS (bivšega dopolnilnega pouka (DOP), individualne in skupinske pomoči (ISP)).

Z urami SOS učenci usvojijo temeljne učne cilje. Če bo učenec, ki ima učne težave, odkloni obiskovanje dodatno ponujene pomoči pri posameznem predmetu, razrednik o tem obvestil starše, da se pisno izjasnijo, ali soglašajo z obiskovanjem/neobiskovanjem ponujene pomoči v šoli. Urnik SOS (za predmete SLJ, MAT, TJA, KEM in FIZ) je fiksen in poteka vsak teden po 1 uro – objavljen v eAsistentu. Z urnikom učence seznanijo tudi učitelji pri svojih predmetih. SOS v okviru individualne in skupinske učne pomoči je organizirana za učence z zmernim in specifičnimi primanjkljaji, ki potrebujejo več specifičnega treninga in več učiteljeve pozornosti. Skupinska oblika učne pomoči je namenjena učencem, ki ne potrebujejo zelo intenzivnih (več kot eno uro na teden) in zelo specifičnih oblik pomoči (kot je npr. specifični trening za odpravljanje izrazitih primanjkljajev na področju branja (disleksije)). V to obliko pomoči se vključi več učencev. Poleg tega je za nekatere učence z učnimi težavami tudi učinkovitejša, saj omogoča izvajanje sodelovalnega učenja, ki je za učence z učnimi težavami na splošno zelo učinkovito.

Dostopnost